[O1] Prośba o analize logów ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • DarekZ
    Classic
    • 2005
    • 26

    [O1] Prośba o analize logów ASV

    Dziękuję koledze Ziomal za pomoc. Niestety będzie trzeba rozebrać panel. Pozdrawiam
  • Forest
    Ambiente
    • 2004
    • 133

    #2
    [O1] Prośba o analize logów ASV

    Witam. Jako, że sam patrze i za bardzo nic nie widzę, prosiłbym o pomoc w analizie logów. Nie wiem czy dobrze zrobiłem, jakby co to zrobię jeszcze raz. Samochód trzy razy w ciągu dwóch tygodni dostał notlaufa. Działo się to tylko na piątym biegu, podczas dłuższego przyspieszania. Na pozostałych biegach było OK. Błąd wyskoczył tradycyjny 17965 - czyli wszystko może być. Kierownice chodzą jak nowe, mieszek szczelny. Może N75? Jak go sprawdzić? Poniżej logi z czterech bloków. Dzięki za pomoc.



    Wymieniłem na początek N75 na nowy - dalej to samo - poniżej wartości blok 11:



    A tu wartości z trzech bloków podczas wystąpienia notlaufu na piątym biegu:



    Kierownice chodzą lekko, nie wiem czy zaciągając powietrze przez wężyk mieszek powinien się ruszać? Bo u mnie nie mogę tego zrobić. Jak go wcisnę i zaciągnę powietrze to wtedy stoi, nie popuszcza. Może jest za małe podciśnienie, żeby się schował? Jakby ktoś mógł pomóc to będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.

    Komentarz

    • koja86
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 3178

      #3
      Mieszek Ci się zacina jak puści to da ci absurdalne ciśnienie i zaowocuje to trybem awaryjnym. Mieszek jak dmuchasz powinien swobidnie działać bez zacięć
      Takie zwykłe Ambiente

      Komentarz

      • Forest
        Ambiente
        • 2004
        • 133

        #4
        Jak dmucham? U mnie mieszek jest przy wyłączonym silniku w pozycji górnej. Także żeby się ruszył trzeba wciągać powietrze - wtedy powinien zejść na dół. Tyle, że nawet ręką ciężko go wcisnąć. A co w tym mieszku może się zepsuć? Dodam, że auto ma 3 lata i przebieg 90kkm, także nie ma raczej dużego zużycia.

        Komentarz

        • koja86
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 3178

          #5
          Moje też miało 3 lata i 120tys. zdemontuj go i wtedy go sprawdź Rdzewieją dźwignie i zacina go ale na postoju przy włączonym silniku tego nie sprawdzisz.
          Takie zwykłe Ambiente

          Komentarz

          • Paweł T
            Elegance
            • 2006
            • 784

            #6
            mieszek masz dobry bo jak ciągniesz powietrze to jest opór, ale nie chodzi cięgło od kierownic, bo są raczej zapieczone. Dziurawy mieszek daje za niskie ciśnienie doładowania IMHO
            TDI ASV 140KM 300Nm

            Komentarz

            • Forest
              Ambiente
              • 2004
              • 133

              #7
              Cięgło od kierownic chodzi leciutko, prawie bez żadnego oporu. Jak odkręciłem mieszek to samo cięgło można malutkim palcem ruszać. A może być to cięgło odczepione gdzieś w turbinie od kierownic? Że na zewnątrz niby chodzi a w środku nie?

              [ Dodano: Sob 15 Wrz, 07 22:40 ]
              A czy może to być wina czujnika temperatury cieczy chłodzącej? Bo wiem, że jest uszkodzony. Czy nie ma on na to wpływu?

              Komentarz

              • koja86
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 3178

                #8
                czujnik odpada
                A prubowałeś dmuchać w mieszek i czy wysuwa się wówczas płynnie dźwignia bo jeśli ją gdzieś delikatnie bloknie to wiesz......
                Takie zwykłe Ambiente

                Komentarz

                Pracuję...