Dziękuję koledze Ziomal za pomoc. Niestety będzie trzeba rozebrać panel. Pozdrawiam
[O1] Prośba o analize logów ASV
Zwiń
X
-
[O1] Prośba o analize logów ASV
Witam. Jako, że sam patrze i za bardzo nic nie widzę, prosiłbym o pomoc w analizie logów. Nie wiem czy dobrze zrobiłem, jakby co to zrobię jeszcze raz. Samochód trzy razy w ciągu dwóch tygodni dostał notlaufa. Działo się to tylko na piątym biegu, podczas dłuższego przyspieszania. Na pozostałych biegach było OK. Błąd wyskoczył tradycyjny 17965 - czyli wszystko może być. Kierownice chodzą jak nowe, mieszek szczelny. Może N75? Jak go sprawdzić? Poniżej logi z czterech bloków. Dzięki za pomoc.
Wymieniłem na początek N75 na nowy - dalej to samo - poniżej wartości blok 11:
A tu wartości z trzech bloków podczas wystąpienia notlaufu na piątym biegu:
Kierownice chodzą lekko, nie wiem czy zaciągając powietrze przez wężyk mieszek powinien się ruszać? Bo u mnie nie mogę tego zrobić. Jak go wcisnę i zaciągnę powietrze to wtedy stoi, nie popuszcza. Może jest za małe podciśnienie, żeby się schował? Jakby ktoś mógł pomóc to będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
-
-
Jak dmucham? U mnie mieszek jest przy wyłączonym silniku w pozycji górnej. Także żeby się ruszył trzeba wciągać powietrze - wtedy powinien zejść na dół. Tyle, że nawet ręką ciężko go wcisnąć. A co w tym mieszku może się zepsuć? Dodam, że auto ma 3 lata i przebieg 90kkm, także nie ma raczej dużego zużycia.
Komentarz
-
-
Cięgło od kierownic chodzi leciutko, prawie bez żadnego oporu. Jak odkręciłem mieszek to samo cięgło można malutkim palcem ruszać. A może być to cięgło odczepione gdzieś w turbinie od kierownic? Że na zewnątrz niby chodzi a w środku nie?
[ Dodano: Sob 15 Wrz, 07 22:40 ]
A czy może to być wina czujnika temperatury cieczy chłodzącej? Bo wiem, że jest uszkodzony. Czy nie ma on na to wpływu?
Komentarz
-
Komentarz